reQuEst dari sAya..

Tyme amik result SPM dulu...last 3 years....adakah masih ingat saat2 ini?..(seyis lama gile gambo..sampai da xde kaler..hukhuk...macih ek sape nye gambo ni..saya men curik2 jaya je kt fs sape tah..sorry xbgtw..hehe..)

::::Nik p lawat Bo0Gie yang keceorangan kat k0rea::::

:::RaWaiDa menyendeng kat FasHa yang tersenyum umpama model colgate:::
:::BTN lepas SPM:::<-ni pun curik2..sorry yer...sesape... :::nabila+fisah+nik+ruze':::

Kawan-kawan..
saya rindu kawan-kawan...
kawan-kawan rindu saya tak?
kalau tak rindu saya pun,
kawan-kawan rindu tak pada kawan-kawan yang lain...?
saya rindu nak main r0unDers lagi...
saya rindu nak jumpa kawan-kawan....
kapankah kita bisa ketemu lagi?...
waduhh..ngak sabar sik...
*maaf pada gambo sesapa yang xde dalam ni..ini shj yg ade dlm simpanan sy..sbb yela.dulu kan.xde digital camera..gune yg manual je..sume nye da cuci n msuk dlm album..hukhuk..jgn marah ye...^_-

2 comments:

  aliaaa

April 29, 2009 at 6:40 AM

aaa mesti jumpa lagi amik fresh photos! benci xbanyak gamba masa skolah... :(

hey nick balik summer x.

  :::cebisanhatiku:::

April 29, 2009 at 9:23 PM

balik2...bulan 8..sesapa free..jom r jumpeee...
plan nk p jumpe kekawan..
ko amcm leya?....